вторник, 21 януари 2014 г.

ОРХИДЕИ 2014-ФАЛЕНОПСИС

Много ги харесвам ! И то не отскоро ! Винаги съм си мечтала да красят дома ми , но никога не се престраших да си купя - виждаха ми се твърде невъзможни за отглеждане .
Този разказ е много дълъг , най вероятно ще го допълвам през цялата година , за това ще му поставям дати .

21.01.2014 

 Това е втората ми орхидея . Съпругът ми ми я подари през 2012 за рождения ми ден . Може би защото е подарена от скъп за мен човек , с много любов , тя се развива изключително добре . По тази причина я наричам и "МОЯТА" - защото е избирана ,защото е наречена , защото си е моята .


Дните се търкалят един след друг , а вълнението расте все повече и повече . Моето очакване -да се случи чудото , и нейното - да се покаже в целия си блясък . С всеки следващ ден пъпките бавно наедряват и оформят прекрасни розови овали .

А най-нетърпеливото цветче вече отваря свенливо очички , за да разгледа широкия свят ...

23.01.2014

Първото цветче вече се разтвори !


24.01.2014



25.01.2014

И третото цветче започва за се отваря ! 

26.01.2014


27.01.2014

Вече с три цвята !


01.02.2014

Днес денят е специален - моята малка красавица реши да отвори още едно от цветчетата си ! Дори и петото цветче започна да отваря очички ! 




12.02.2014    В ПЪЛНИЯ СИ БЛЯСЪК - С 8 ЦВЯТА

Може да е истина , може и да е внушение , но цветовете му имат много леко ухание на зюмбюл  . За сравнение с дендробиума , фалчето е много по-слабо .  














1 коментар:

  1. Във очакването се крие цялата същност на човешките емоции! Ако то бъде премахнато, едва ли ще знаем тойността на нещата от живота!
    Нека ви радва дълги години тази орхидея, а очакването винаги да бъде - като за първи път!
    Ида

    ОтговорИзтриване