събота, 11 януари 2014 г.

ЯНУАРИ

Голям Сечко - това първият месец от новата година . Очакванията са той да е студен и снеговит , но този януари ни изненада - първите му десетина дни са истинска пролет . Кокичетата в двора са обилно нацъфтели , а всички останали луковични се показват по два пръста над земята . 


В къщи също е слънчево и топличко и за това и стайните цветя са много щедри на цвят . Първа за тази година се оказа една хризантема - последната , която си купих . Взех я в края на ноември и ме достраша да я засадя в двора . Настаних я на перваза в кухнята . 

Друга дългоочаквана изненада е Гомеровият ми хибискус . Той ме зарадва не с един , а с цели два цвята .












Орхидеи ! Признавам си и аз съм влюбена в тях .  Чакам един от от фаленопсисите си да седмици да покаже пълния си блясък .


Имам една много красива бегония , чието име не знам . Наричам я "Дървото" , защото стеблото и наподобява много .

А тази сентполия цъфти неуморно от месеци - може би защото ми е подарък от скъп за мен човек .

ЯНУАРСКАТА ЗИМА - 27.01.2014

Е , най-накрая януари ни зарадва със сняг ! Вчера цял ден валеше и духаше студен северняк , а днес слънчицето се усмихна и направихме една кратка обиколка на двора ни . Дори отидохме на гости и на дядо Митко . Ето малко снимки от неговия двор . 
Борчетата в двора му изглеждаха приказни - все едно бяхме в планината .
И гълъбчетата се радваха на снежното слънце . Качиха се чак на покрива на къщата , подгонени от малкия ми немирник . 





Няма коментари:

Публикуване на коментар