понеделник, 27 януари 2014 г.

СЕНТПОЛИИ

27.01.2014

Сентполиите , или по-простичко казано - на баба теменужките . Това са цветя от моето детство . Винаги ще ги помня наредени по первазите на прозорците , отрупани с цвят . Няма да забравя и репликите " Внимавай! Ще ги счупиш ! " . 
Колко е интересен животът - тези думи сега ги казвам аз - всеки ден , по 100 пъти . А отговорът е " Мммм мииши ! О - о - о !" - и носленцето се завира в неароматните цветове , а  малката , несръчна ръчичка започва да прокарва пръсти по едрите мъхести листа и ... току виж - имам си ново листенце за вкореняване .
Ето тези две виолетови красавица са ми от баба . Аз ги наричам Лилавелка и Къдравелка . Отглеждах си ги от листенца . За съжаление не си спомням точната им възраст , но със сигурност имат по 5 години .
Ето тази е Лилавелка . 
А на ето тази и казвам Къдравелка . До няколко дни я очаквам цялата да се отрупа .



Тази ми е сравнително отскоро . Подарък е за рождения ми ден от моята малка беля . Ходили с татко си да ми купят цветя за  празника . Никога няма да забравя този миг - малката ръчичка така беше хванала опаковката на саксията , все едно носеше торба с боклук . Да , имаше и листенца за вкореняване . Добре се справя детето ! 

02.02.2014

Този бебешок ми е подарък от мама . От доста време си го дундуркам , а той най-накрая пусна цветоноси . Дано наистина да се окаже розова .

17.02.2014

Най-нетърпеливото цветче започна да навдига главица между листата . Май наистина ще излезе розова ! 


19.02.2014 

Ето я ! Най-накрая ! Плени ме с този бонбонен цвят !


21.02.2014

Започна и букет да се оформя .
Ето ги и останалите . Опитах се да направя етаж на сентполиите . 
 Къдравелка с повече цвят ! 



Няма коментари:

Публикуване на коментар