събота, 1 февруари 2014 г.

ДЕНДРОБИУМИ

Не , не се заблуждавайте от заглавието - те са само два - Нобиле и Бери Ода .
Първият красавец , който пристигна в дома ми е Дендробиум Нобиле .

Подариха ми го моите колежки за рождения ми ден . Зарадвах се ! Как да не се зарадвам ? От месеци мечтаех за такъв , но все не оставаше ред за него . Приех присърце отглеждането му . 


Първоначалната еуфория около отрупаното с ароматни бели цветчета премина в едно суетене - ще се справя ли с отглеждането на това ново за мен растение ?

Най-вероятно да ! Ето - започнаха да избиват нови растения отстрани на старите . 

Към този момент Нобилето изглежда доста добре . Остава само въпросът - це успее ли да разцъфти в дома ми ? Е , следва продължение . 
Другият Дендробиум ( Бери Ода ) получих наскоро - купих си го от една много мила дама с много красиви цветя . Той пропътува близо 500км за да се настани в новия си дом - пристигна чак от Добрич .
Изглежда прекрасно ( 21.01) ! 
Все не ми остава време да се добера до някой от големите магазини , за да си закупя субстрат и саксия за него . По тази причина го отглеждам като ванда - в стъклена чаша и ежедневни бани в хладка вода . На него май му харесват тези спартански условия . 
От тези набъбнали междувъзлия ще се покажат цветоноси ! Надявам се ! Точно в това е магията на цветарството - в любовта , в надеждата , в очакването ... 




Няма коментари:

Публикуване на коментар